Posts

Showing posts with the label sihat

Ateeya Kolagen

Image
Kepentingan Kolagen Apabila usia semakin meningkat bermula seawal usia 25 tahun proses pengurangan kolagen oleh sel fibroblast akan berlaku . sebab tu la bila uols dah cecah usia 26 tahun tu kan uols akan mula rasa kulit dah kurang keanjalan, kedut bawah mata memang ketara sangat, mula tumbuh opocot jeragat kat muka, kulit pun nampak  kusam dan tak bermaya dan oh nooo nampak tua sob sob. Faktor alam sekitar seperti debu dan kotoran, terdedah terlalu lama kepada sinaran matahari, penggunaan kosmetik yang terlalu tinggi bahan kimia,dan  tekanan di tempat kerja juga menyebabkan kelesuan pada kulit sangat ketara. Bagi wanita yang ada pengalaman melahirkan anak, uols mesti ada mengalami  masalah kulit dan keguguran rambut  kan.Kalau kita tak berusaha merawat dari awal nanti akan jadi bertambah kronik. Mek Jangok yakin ramai dah gugurl zaman lo ni sedar kepentingan kolagen ni.Sebab tu lah, suri rumah mahupun yang berkerjaya rata-rata memilih untuk mengamalkan makanan kesihatan

VIDEO