Posts

Showing posts with the label mist and toner

Review : Sasatinnie Peach Facial Mist Toner

Image
Assalamualaikum.. Jatuh cinta pandang pertama...haha.Ops..jatuh cinta dengan sape ni?Jeng jeng jeng.Ni ha..sasatinnie peach facial mist toner. Bagaimana lien diperkenalkan dengan produk ni?Purchase with purchase. Cashier dekat sasa memperkenalkan produk ni ketika lien membuat bayaran di kaunter sasa tu.Dah sebulan cuba dan lien dah jatuh cinta.So korang tau lah kan mana nak dapatkan sasatinnie peach facial mist toner ni.Harga mampu milik dan tahan lama.Memang best. Okay..jom lien cite apa yang bestnyer sasatinnie peach facial mist  toner ni: ü Bau wangi dan rasa ringan serta segar bila korang spray kat muka ü Dua dalam satu..mist dan toner dengan hanya sekali spray sahaja.Nak spray sebelum makeup pun boleh dah siap makeup pun boleh atau tanpa makeup pun boleh.Sasatinnie peach ni boleh melembapkan kulit korang especially korang yang selalu berada di tempat berhawa dingin tu boleh buat kulit kering teruk tau. ü Harga murah sangat dan tahan lama ü Botol kec

VIDEO