Posts

Showing posts with the label lagu kegemaran

Mirai e

Image
Assalamualaikum.. Pagi tadi semasa memandu, kedengaran lagu mirai e berkumandang di hotfm. Serius dah lama lien tak dengar lagu ni. Dulu waktu belajar kat kolej, boleh dikatakan setiap hari lien pasang lagu ni. Masa tu,  baru sahaja nak belajar berjauhan dengan keluarga terutamanya ma lien.  Sampai dah boleh hafal lirik lagu ni. Sekarang dah  ingat-ingat lupa dah lirik tu. Kalau rasa mood belajar kelaut sikit, lien akan selalu bayangkan wajah ma. So tak adalah fokus belajar kita tu lari. Nak tau sebab apa tau??Waktu zaman belajar kat kolej tu lah baru nak belajar bercinta dan ada couple.Masa sekolah lien mana ada boyfren..hihii.So tak pandai sangat nak bercinta kan. So kalau niat asal tuk belajar tu kita lupa..abislah.Harapan mak ayah kita akan punah. Mujur dapat score jugak masa tu. Kena selalu motivasikan diri. Nah, lien share lirik lagu mirai e sekali dengan terjemahan.La la la la la... Mirai e Hora, asi moto wo mite goran Korega anata no ayumu michi Hor

VIDEO - LYRIC BY DALIN LIENDA