Seumpama Berspa Lima Bintang dengan Produk Asianic di Rumah Sendiri


Entry kali ini, lien ingin berkongsi pengalaman seumpama berspa lima bintang dengan produk asianic di rumah sendiri. Kesibukan membataskan lien untuk memanjakan diri di spa atau mana-mana pusat kecantikan secara kerap. Jadi dengan produk dari Asianic sangat membantu dan menjadi pilihan terbaik untuk mengekalkan kecantikan kulit tanpa sebarang alasan kerana sangat sesuai digunakan mengikut kesesuaian masa. 

Terlebih dahulu lien ingin berterima kasih kepada Dilla memperkenalkan kepada lien produk mandian Asianic. Korang jemput baca entry ni sampai habis tau.

Lien ingin berkongsi lebih lagi info tentang Asianic dengan korang. Asianic adalah jenama produk bagi penjagaan diri untuk seisi keluarga. Terdapat rangkaian produk krim mandian, skrub badan dan losyen yang diinspirasikan daripada bauan susu beras (rice milk) dan bunga sakura (cherry Blossom). Lien telah mencuba set mandian ricemilk.

Untuk pengetahuan, produk Asianic adalah HALAL dan mendapat kelulusan KKM. Jadi lien menggunakan produk Asianic tanpa ragu-ragu kerana Asianic  adalah rangkain produk Halal yang pertama seumpanya di Malaysia.

Set Ricemilk Asianic
Bahan-bahan yang terkandung dalam set rice milk diformulasikan dari estrak Susu Beras bersama bahan-bahan terbaik seperti daun lidah buaya dan akar kayu manis bagi membantu menanggalkan lapisan kulit mati dengan lembut dan berkesan. 

Setelah beberapa kali memanjakan diri dengan set ricemilk ni,lien dapat merasakan kulit lebih lembut, cerah dan bau harumnya sangat menyegarkan.

Bauan yang harum dan mempersona pasti akan lebih menyegarkan dan membantu untuk kekal yakin sepanjang hari. Selain pengalaman yang mempesonakan ini, juga boleh menjimatkan masa, wang dan tenaga untuk menunggu di spa untuk mencantikkan diri. Kini di rumah sendiri adalah pilihan yang terbaik selain lebih praktikal dan ekonomikal.

Rangkaian produk mandian dan penjagaan diri Asianic adalah mampu milik dan berharga dari RM12.90 hingga RM18.90 setiap satu. Selain faktor harga mampu milik, produk Asianic juga mudah untuk dimiliki kerana boleh didapati di hampir semua parasaraya besar di Malaysia seperti Aeon Big, Aeon Wellness, Giant, Guardian, Tesco , farmasi dan kedai kedai runcit seluruh Malaysia. Produk Asianic juga boleh dibeli melalui talian antaranya AladdinStreet.com, Lazada, Zoomall, 11 Street , Shopee, coopmall.my,  Facebook Asianic Halal dan juga melalui sesawang : www.wonderlandprimary.com

So korang yang selalu mengimpikan untuk mendapat pengalaman spa lima bintang di rumah sendiri, Asianic adalah pilihan terbaik. Rasai sendiri pasti korang akan terpesona dengan rangkain produk Asianic.



Shower Cream Asianic (Rice Milk)

Body Scrub Asianic (Rice Milk)

Hand and Body Lotion Asianic (Rice Milk)

Untuk keterangan lanjut sila hubungi:

Nurul Fadhila : 012-2598815
Leny Adam : 019-2656687


WONDERLANDPRIMARY SDN BHD (877104-M)
No.17, Jalan PJS 5/26,
Taman Desaria,
46000 Petaling Jaya , Selangor.
Tel : +603 7782 6308    
Fax :  +603 7783 6308

Web          : www.wonderlandprimary.com
Facebook : Asianic Halal
Instagram : Asianic Halal




Terima kasih sudi baca entry ni.

Jika bermanfaat, silakan berkongsi entry ni ya. Boleh ikuti saya di semua platform media sosial seperti yang tertera di bawah:

Twitter Facebook Instagram Youtube Channel Google Plus

Comments

Popular posts from this blog

Azam

Lirik Rembulan Kesiangan Razzi Rahman

"Makan Bubur 44 Hari Masa Pantang,Berat Turun 20kg"

VIDEO - KARYA PENULISAN LIRIK OLEH DALIN LIENDA

NEW RELEASE