5 Sebab Anda Perlu Singgah dan Shopping di Bandoru Store

Bandoru Store adalah sebuah butik terbesar yang pertama di Malaysia berkonsepkan barangan 'preloved' berjenama antarabangsa.Bandoru diasaskan oleh seorang anak muda tempatan bumiputera, Wafi Shari yang mempunyai pengalaman luas selama 15 tahun dalam industri pakaian 'preloved' di Malaysia.




5 SEBAB ANDA PERLU SINGGAH DAN SHOPPING DI BANDORU STORE

PELBAGAI JENAMA TERKEMUKA ANTARABANGSA DAN TEMPATAN YANG ORIGINAL DAN BERKUALITI TINGGI

Boleh bergaya dengan pakaian dan barangan preloved berjenama antarabangsa yang original dan berkualiti tinggi.Antara jenama terkemuka yang boleh didapati di Bandoru Store adalah Uniqlo,Zara, Converse, Vans,Adidas,Nike,Louis Vuitton, H&M, Timberland, Dr Martens, Levis, Edwin, Raplh Lauren dan banyak lagi.Barang-barang yang dijual dibawa khas dari Jepun telah menjalani proses pengasingan berperingkat.Seiring dengan slogan “Better than new” oleh Bandoru Store.Pengasas Bandoru Store sendiri akan membuat last check bagi memastikan semuanya dalam keadaan baik.

JIMAT POKET

Hasrat ingin bergaya dengan barangan atau fesyen yang berjenama antarabangsa adakalanya terhalang disebabkan harga yang mahal dan tinggi.Jika melihat sendiri harga yang ditawarkan di Bandore Store memang terkejut dan tak sangka.Hasrat akan terlaksana di Bandoru Store.Bandoru store menawarkan harga mampu milik dan sangat berpatutan.

KONSEP MALL

Bandoru store menawarkan pelbagai segmen barangan termasuk baju-T, kemeja, jeans sweater, beg tangan dan aksesori berjenama antara bangsa hanya di bawah satu bumbung.
Juga menawarkan koleksi barangan 'rare & vintage'.

UNTUK PELBAGAI LAPISAN 

Bandoru store  menyediakan pakaian dan barangan preloved untuk wanita,lelaki dan kanak-kanak.

BERTEMPAT DI LOKASI YANG MENARIK DAN SELESA

Rekaan yang lebih moden, terkini serta menarik,ruang persekitaran  yang luas serta berhawa dingin mampu menjamin keselesaan pelanggan ketika membeli-belah di Bandoru Store.Juga terletak berdekatan dengan plaza tol batu 3.


Rambang mata iols..:)



Usha kemeja tuk hubby plak..



Eh..eh..sape plak yang candid ni :)





Menggayakan blouse labuh dari Bandoru Store




Bersama dengan iena


PRESS CONFERENCE AND  SOFT LAUNCH BANDORU STORE

Pada malam 2 November 2016 telah berlangsung sidang media bersama blogger dan media.Lien juga turut serta dalam majlis ini dan berasa sangat bertuah.Sesi ini sangat membuka mata dan menarik minat lien kepada pakaian dan barangan preloved.







Bersama Tengku Asyraf 




Media dan blogger



GRAND OPENING BANDORU STORE

Bandoru Store akan dilancarkan secara rasmi pada 5 November 2016. Sempena hari pembukaan,pelanggan berpeluang menikmati 20% diskaun serta memenangi beg LV,Macbook dan iPad.Boleh klik sini untuk dapatkan kupon atau ikuti step yang dihebahkan di facebook,instagram serta twitter Bandoru Store.Jom.


5 & 6 NOVEMBER 2016 (SABTU & AHAD)

JAM 9 PAGI -10 MALAM

BANDORU STORE

SELANGOR PT7,

FEDERAL HIGHWAY

BATU 3, 40150 SHAH ALAM



Terima kasih sudi baca entry ni.

Nukilan:
Facebook:  Dalinliendawinda Blogspot
Twitter:       @dalinlienda
Instagram : dalinliendawinda

Comments

Popular posts from this blog

Azam

Lirik Rembulan Kesiangan Razzi Rahman

"Makan Bubur 44 Hari Masa Pantang,Berat Turun 20kg"

VIDEO - KARYA PENULISAN LIRIK OLEH DALIN LIENDA

NEW RELEASE