Review : Sasatinnie Peach Facial Mist Toner

Assalamualaikum..

Jatuh cinta pandang pertama...haha.Ops..jatuh cinta dengan sape ni?Jeng jeng jeng.Ni ha..sasatinnie peach facial mist toner.


Bagaimana lien diperkenalkan dengan produk ni?Purchase with purchase. Cashier dekat sasa memperkenalkan produk ni ketika lien membuat bayaran di kaunter sasa tu.Dah sebulan cuba dan lien dah jatuh cinta.So korang tau lah kan mana nak dapatkan sasatinnie peach facial mist toner ni.Harga mampu milik dan tahan lama.Memang best.

Okay..jom lien cite apa yang bestnyer sasatinnie peach facial mist  toner ni:
ü Bau wangi dan rasa ringan serta segar bila korang spray kat muka
ü Dua dalam satu..mist dan toner dengan hanya sekali spray sahaja.Nak spray sebelum makeup pun boleh dah siap makeup pun boleh atau tanpa makeup pun boleh.Sasatinnie peach ni boleh melembapkan kulit korang especially korang yang selalu berada di tempat berhawa dingin tu boleh buat kulit kering teruk tau.
ü Harga murah sangat dan tahan lama
ü Botol kecil senang nak letak dalam handbag korang yang cute tu

Terima kasih sudi baca entry ni


Comments

sukalah benda2 bau peach2 ni.. sedap baunya.. tapi yang ni tak pernah bau lagi ehehhee..

CT jalan2 blogwalking sini.. follow sini..
http://sitiyangmenaip.blogspot.my/ jemput singgah..
terima kasih sudi singgah

Popular posts from this blog

Sinopsis Drama Bersiri Korea bertajuk "Healer"

Mewarnakan rambut dengan inai

Profil 16 Peserta Bintang RTM 2018

VIDEO