Posts

Showing posts from December, 2015

Review : Sasatinnie Peach Facial Mist Toner

Image
Assalamualaikum..
Jatuh cinta pandang pertama...haha.Ops..jatuh cinta dengan sape ni?Jeng jeng jeng.Ni ha..sasatinnie peach facial mist toner.

Bagaimana lien diperkenalkan dengan produk ni?Purchase with purchase. Cashier dekat sasa memperkenalkan produk ni ketika lien membuat bayaran di kaunter sasa tu.Dah sebulan cuba dan lien dah jatuh cinta.So korang tau lah kan mana nak dapatkan sasatinnie peach facial mist toner ni.Harga mampu milik dan tahan lama.Memang best.
Okay..jom lien cite apa yang bestnyer sasatinnie peach facial mist  toner ni: üBau wangi dan rasa ringan serta segar bila korang spray kat muka üDua dalam satu..mist dan toner dengan hanya sekali spray sahaja.Nak spray sebelum makeup pun boleh dah siap makeup pun boleh atau tanpa makeup pun boleh.Sasatinnie peach ni boleh melembapkan kulit korang especially korang yang selalu berada di tempat berhawa dingin tu boleh buat kulit kering teruk tau. üHarga murah sangat dan tahan lama üBotol kecil senang nak letak dalam handbag korang y…

BEST...Keep on walking

Image
Assalamualaikum….
Tak mudah untuk membuat keputusan dalam hidup jika kita ada banyak pilihan.Tak mudah untuk kita bangkit andai kita jatuh.Tak mudah untuk kita hadapi saat sukar jika kita bersendirian.Tak mudah untuk  kita telan bulat-bulat setiap sindiran dan hinaan.Okay..wait.Jangan diulangi lagi perkataan tak mudah tu..Memanglah berkata-kata tu senang dan melaksanakan apa yang diucapkan tu bukannya mudah.Senang ja kita berkata itu dan ini kepada orang lain.Jika kita tidak berada di tempat mereka, kita takkan fahami.Kan kan….
Macam mana nak hadapi semua ni.Okay lien nak kongsikan tip BEST ni:
1.Berani, berdisiplin dan berprinsip
2.Emosi Terkawal
Paling penting kita harus memastikan emosi kita berada dalam situasi yang tenang.  Emosi yang tidak terkawal akan mengundang bahana dan berlakunya perkara-perkara yang tidak diingini. 
3.Sabar
Sabar ja lah.Tu jalah boleh cakap.Kesabaran tu pun datang dari dalam diri kita.
4.Tempuh

You have to do what is right for you. No one walks in your shoes. Keep…

VIDEO